Կինեմատոգրաֆիստների միջազգային ֆեդերացիան (IMAGO) փետրվարի 14-ին և 15-ին Լոնդոնում անցկացրեց իր տարեկան գլխավոր ասամբլեան (IAGA), որը հյուրընկալեց Կինեմատոգրաֆիստների բրիտանական միությունը (BSC): Միջոցառումը հիբրիդային էր՝ ապահովելու բոլոր անդամ հասարակությունների մասնակցությունը: Ավելի քան 30 երկրների ներկայացուցիչներ անձամբ մասնակցեցին համաժողովին, իսկ նրանք, ովքեր չկարողացան անձամբ միանալ, մասնակցեցին առցանց։ Հայաստանի օպերատորական գիլդիան (ACG), որը անցյալ տարի դարձավ IMAGO-ի լիիրավ անդամ, ներկայացնում էր նրա անդամ և գլխավոր քարտուղար Աննա Տեր-Գաբրիելյանը։
IAGA-ի օրվա առաջին մասը նվիրված էր գործնական հարցերին, կանոնադրության փոփոխությունների, բյուջեի, հովանավորների և այլնի վերաբերյալ քննարկումներին: Օրակարգում էին նաև նոր պատվավոր անդամի ընտրությունը և IAGA 2025-ը հյուրընկալելու առաջարկները: Պոլ Ռենե Ռոստադ (Paul René Roestad) FNF-ը նշանակվեց IMAGO-ի պատվավոր անդամ: IMAGO-ի նախագահ Մուստաֆա Բարատ ABC-ն առաջարկեց Սան Պաուլոն (Բրազիլիա) որպես IAGA 2025-ի վայր, և պատվիրակները քվեարկության միջոցով ընդունեցին առաջարկը։ Այս որոշումը բեկումնային էր IMAGO-ի համար, քանի որ այն առաջին անգամ տեղի կունենա Եվրասիա մայրացամքից դուրս, օվկիանոսից այն կողմ: IAGA 2024-ին ներկա պատվիրակները առաջարկեցին քվեարկել նաև IAGA 2026-ի հյուրընկալողների օգտին, որպեսզի հյուրընկալող միությունը հավելյալ ժամանակ ունենա պատրաստվելու։ Աստրիդ Հոյբրանդտներ AAC-ն առաջարկեց իր՝ Ավստրիայի կինեմատոգրաֆիստների ասոցիացիան որպես 2026-ի հյուրընկալ ասոցացիա, և քվերկությամբ Վիեննան (Ավստրիա) ընդունվեց որպես 2026 թվականի IMAGO-ի տարեկան գլխավոր ասամբլեան հյուրընկալող երկիր: Առաջին օրն ավարտվեց Ֆիլմերի պահպանման և վերականգնման կոմիտեի ձևավորմամբ և Հորիզոնական հաղորդակցության նախագծի ներկայացմամբ՝ նպատակ ունենալով մի հարթակում միավորելու կինոմատոգրաֆիստների միություններին և նրանց անդամներին ամբողջ աշխարհում:
Երկրորդ օրը մեկնարկեց ARRI-ի գունային գիտության վերաբերյալ դասխոսությամբ, որին հաջորդեց NunLux-ի շնորհանդեսը: Այնուհետև IMAGO-ի հանձնաժողովները, որոնց հաճախ կոչում են «IMAGO-ի սիրտը», ներկայացրին իրենց աշխատանքն ու ապագա առաջարկները, որոնց հաջորդեցին քննարկումներ: Թեմաները բազբազան էին ավելի տեխնիկական թեմաներից, որոնք ներկայացրին Տեխնիկական կոմիտեն և Պահպանման և վերականգնման կոմիտեն, մինչև կրթություն․ ընդ որում, Կրթական կոմիտեն նպատակ ունի հանդիսանալ կապող օղակ դասավանդող օպերատորների համար, իսկ Master Class հանձնաժողովը պլանավորում է առցանց և օֆլայն սեմինարներ: Աշխատանքային պայմանների կոմիտեն անդրադարձավ անարդար աշխատանքային պայմանների, ներառյալ երկար ժամերի և առողջության վրա դրանց հետևանքների խնդիրներին՝ նպատակ ունենալով իրականացնել լայնածավալ հետազոտություն, իսկ Բազմազանության և ներառման հանձնաժողովը խոսեց այն նախագծերի մասին, որոնք նպատակ ունեն նվազագույնի հասցնել խտրականությունը ոլորտում, ներառյալ «I OF THE LENS-ի ցուցահանդեսը, որը կայացավ Բեռլինում IAGA-ից մի քանի օր անց։ Արհեստական բանականության, ոգեշնչման և գրագողության թեման բարձրացրեց Հեղինակային իրավունքների կոմիտեն՝ կանոնակարգերի վրա աշխատելու կոչով: Այս քնարկումից օրեր հետո OpenAI-ը թողարկեց իր նոր՝ շարժվող պատկերներ գեներացնող արտադրանքի փորձարկման հոլովակը, որը ապացուցեց, որ թեման իրոք հրատապ է: IAGA-ն ավարտվեց BSC ցուցահանդեսի հրավերով, որտեղ մասնակիցները հնարավորություն ունեցան շրջելու, փորձարկելու և ծանոթանալու նոր սարքավորումներին և տեխնոլոգիաներին:
Հայաստանի օպերատորական գիլդիան բարձր է գնահատում IAGA 2024-ին ներկա գտնվելու հնարավորությունը և շնորհակալ է բոլոր կազմակերպիչներին իրադարձությունը կյանքի կոչելու համար։ Ձեռք բերված փորձը և միջոցառման ընթացքում բարձրաձայնված գաղափարները, մեղմ ասած, ոգեշնչող էին և էլ ավելի խրախուսող ACG-ում դրական փոփոխություններ հրահրելու համար, որոնք, հուսով ենք, կազդեն նաև Հայաստանի ընդհանուր ֆիլմարտադրության վրա: ACG-ն մոտիվացված է ակտիվ լինելու IMAGO-ի նախաձեռնություններում և շահագրգռված է մասնակցություն ունենալու IMAGO-ի կոմիտեների գործունեությանը: